Сьогодні ми плідно попрацювали! І стільки всього зробили: проаналізували щоденникові записи, ознайомилися з основними положеннями і цілями формувального оцінювання. Для оцінювання навчальних потреб учнів всі учасники створили по два документи - Схеми Знаю-Хочу дізнатися-Дізнався та організаційні діаграми, та вставили їх як вбудовані файли в учительську презентацію, де для обговорення з учнями були представлені Ключові і Тематичні запитання до проектів.
Дві міні-лекції про авторське право і критичне оцінювання веб-ресурсів викликали жваве обговорення. Майже всі учасники хочуть розказати про це учням під час вивчення теми, яку обрали для проектів.
Шукали інтернет-сторінки, які можна буде порекомендувати учням під час вивчення тем, і зберігали посилання на них.
В блогах навчилися додавати гаджети для списків посилань і вставляти в тексти дописів малюнки.
А наприкінці заняття писали вже самі коментарі один одному у блогах.
Дві міні-лекції про авторське право і критичне оцінювання веб-ресурсів викликали жваве обговорення. Майже всі учасники хочуть розказати про це учням під час вивчення теми, яку обрали для проектів.
Шукали інтернет-сторінки, які можна буде порекомендувати учням під час вивчення тем, і зберігали посилання на них.
В блогах навчилися додавати гаджети для списків посилань і вставляти в тексти дописів малюнки.
А наприкінці заняття писали вже самі коментарі один одному у блогах.
Немає коментарів:
Дописати коментар